مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-04-27اقتصادي

آب کشاورزی؛ سرفصل محرومیت های بندرانزلی


علیرغم همه پیگیری های صورت گرفته تامین آب کشاورزی همچنان در سطر اول سرفصل محرومیت های شهرستان خودنمایی می کند.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی گفت: علیرغم همه پیگیری های صورت گرفته تامین آب کشاورزی همچنان در سطر اول سرفصل محرومیت های شهرستان خودنمایی می کند.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای آب و کشاورزی شهرستان بندرانزلی، با اشاره به اینکه آب کشاورزی هنوز هم در سطر اول سرفصل محرومیت های شهرستان خودنمایی می کند، اظهار کرد: 5000 هکتار اراضی شالیکاری در شهرستان انزلی وجود دارد که تقریبا 50 درصد از چاه و مابقی از مسیر آبیاری جدید تامین آب می شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: انزلی در انتهای شبکه آبیاری قرار دارد و این مسئله، هدررفت آب در این مسیر را زیاد می کند؛ همچنین یکی دیگر از معضلات در سطح شهرستان بهره برداری از چاه هایی است که اکثرا به واسطه مشکلاتی که در ایستگاه پمپاژ دارند نمی توانند وظیفه آبرسانی را به درستی انجام دهند که به ویژه در محدوده غرب شهرستان علیرغم چاه های حفر شده مشکلاتی داریم.

میرغضنفری با بیان اینکه عدم اجرای لایروبی انهار، رودخانه ها و بخشی از تالاب که به عنوان یکی از منابع آبی شهرستان به ویژه در حوزه غرب شهرستان می تواند مورد استفاده قرار می گیرد یکی دیگر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب کشاورزی؛ سرفصل محرومیت های بندرانزلی

آب کشاورزی؛ سرفصل محرومیت های بندرانزلی